تبلیغات
 
      به وبلاگ من خوش آمدید
رمز هر بازی که دلت بخواد ... !
اگه نبود بگو بدم
بازیهایی از قبیل: terminator salvation،nfs-undercover،call-of-juarez-bound-in-blood،spider-man-web-of-shadows،ultimate-spider-man،sims2،sims3،spider-man-3 fifa2005،fifa9،gta iv،carbon،empire earth 2،crysis2،assassins،dark sectorو...
من هر وقت که بازی می زنم بازی های جدید و خوبی هستند اگر بازی مورد نظر شما نبود همان جوری که در درخواست بود اسم بازی را بانام انگیسی و صحیح وارد کنید هر وقت دیدم که میبنم و اگر در توانم بود برای شما عزیزان میزنم
بازدیدهای امروز:
بازدیدهای دیروز:
كل بازدیدها:
كل مطالب:
كل نظرات:
ایجاد صفحه: - ثانیه

  

 

 

Game Informer اولین اطلاعات را درباره Crackdown 2 منتشر کرده است و مقداری از این اطلاعات به تازگی لو رفته است.




داستان :
در پایان نسخه اول Crackdown قهرمان شما بر هر سه گروه خلاف کار شهر غلبه می کرد و به نظر میرسد که صلح بر همه جا حاکم شده است اما بعد از اینکه Agency کنترل شهر را به دست می گیرد اوضاح خیلی افتضاح می شود و موجودات زامبی مانندی در گوشه های شهر پدیدار می شوند. Agency در کارش ضعیف ظاهر می شود و نمی تواند این موضوع بپوشاند. مردم متوجه این موضوع می شوند و به خاطر گند کاری Agency مریض می شوند و بعد دست به شوروش می زنند.

بعد از شورش یک گروه مردمی به نام The Cell ایجاد می شود. این گروه بعد از شورش برنامه agent ها را نابود می کنند و Agency تا مرز نابودی می کشانند. اما حالا اونها این موضوع را حل می کنند و نوبت به شما رسیده است که شهر را از یک جنگ سه جانبه نجات دهید.

مشخصات :
وجود سیستم Dynamic Civilian Events : به طور مثال یک فرد قصد دارد جنسی را در روز به فروش برساند اما در شب به وی حمله می شود. و در اینجا Agency هشدار می دهد که زمانی که یک شخص مبتلا به ویروس را دیدید خود را به مردن بزنید.

Support Points دیگر در بازی وجود ندارد. مامور ها می توانند هر زمان و هر مکانی که خواستند درخواست خشاب و وسایل مورد نیاز خود را بدهد.

قسمت دوم دارای جزییات بسیار بیشتری است و بسیار سیاه تر از قبل به نظر می رسد. البته استیل کارتونی بازی همچنان وجود دارد.

وسایل نقلیه همچون کامیون ها و اتوبوس ها دارای اتاق اضافه ای هستند که باعث می شود بازی در بخش co-op راحت تر از پیش باشد.

تنوع سلاح ها بسیار بالاست و این بدین معناست که دیگر نیازی نیست بازیکنان حتما با راکت لانچر به انجام بازی بپدازند.

ماشین بیشتر شهروندان شبیه به هم است اما این ماشین ها به خاطر بقا در شهر همراه با سلاح و سپر و وسایل دیگر تزین شده است.

شهر از لحاظ معماری تغییر نکرده است. تمام جاده ها همانند سابق هستند. بعضی از ساختمان ها و چیز های کوچک دیگر خراب شده اند اما در اخر این همان شهر قسمت اول است.

The Cell از یک سری مردم عادی تشکیل شده است. انها قصد دارند شهر را از گروه شما ( افراد خوب ) باز پس بگیرند. شما باید انها را از سر راه بردارید و این گروه را به نفع Agency بر گردانید.

شما orb های ابی را به دست می اورید که باعث ارتقا کاراکتر شما می شود.

قابلیت co-op چهار نفره

قابلیت بازی با کردن با 16 نفر در بخش مولتی پلیر. این بخش بسیار زیبا کار شده است و بازیکنانان می توانند سلاح ها , ابزار , جایزه های ویزه را جمع اوری کنند. سیستم پیشرفت بازی همانند COD 4 کار شده است.

تنوع Melee attack ها بسیار بهتر از پیش شده است.

هیولا ها در طول بازی تمام مدت در حال تکامل هستند و هر چه قدر در بازی پیشروی کنید انها ترسناک تر و خطرناک تر از پیش خواهند شد.

تمام موارد تکراری از بازی حذف شده اند. و مبارزه با Boss ها مسخره بسیار کمتر شده است.

انجام دادن ماموریت در روز و شب تفاوت بسیاری دارد. در شب هیولا ها هم وارد بازی شما می شوند.

شهر به خاطر شیوع بیماری تحلیل رفته و به قولی نابود شده است.

ماشین ها و هلیکوپتر ها جدید برای Agency به بازی اضافه شده است. ماشین ها قدیمی مامورها هم در بازی وجود دارد.

سلاح ها جدیدی همچون یک شاتگان قوی , Rail Gun و نارنجک های چسبنده به بازی اضافه شده اند.

دقت بیشتری به سیستم هدف گیری بازی اضافه شده است. مهارت ها به عنوان جایزه به بازیباز داده می شود.

نظر قاطع Remedy در مورد Alan Wake( نسخه PC)

اخیرا از گوشه و کنار صحبت‌هایی در مورد سونوشت نامعلوم Alan Wake برای PC شنیده می‌شد. امروز Remedy لب به سخن گشود و تایید کرد که Alan Wake اکنون انحصاراً برای X360 در دست ساخت می‌باشد و هر گونه تصمیمی برای نسخه PC، بر عهده ناشر آن‌ها یعنی مایکروسافت می‌باشد.
Remedy گفت:" از علاقه و حمایت پیاپی شما از Alan Wake قدردانی می‌کنیم. ما هم‌اکنون منحصرا بر روی نسخه X360 این بازی کار می‌کنیم. نسخه PC هنوز جای بحث دارد و بنابراین می‌توانید مطمئن باشید که انتشار نسخه PC همزمان با X360 اتفاق نخواهد افتاد. بازی‌های PC مانند میراث Remedy هستند و ما دوست داریم که یک نسخه PC از این بازی داشته باشیم ولی تصمیم آن کاملا تحت اختیار ناشرمان می‌باشد".

BioShock 2، Mafia II، Max Payne 3 و Red Dead Redemption همگی با تاخیر مواجه شدند!

Take-Two ااعلام کرد که چهار بازی بزرگ BioShock 2، Mafia II، Max Payne 3 و Red Dead Redemption با تاخیر مواجه شده و به سال مالی 20100موکول شدند.
رییس شرکت گفت:" تصمیم برای تغییر تاریخ انتشار یک بازی هیچوقت آسان نیست. خصوصا برای بازی‌ پرطرفداری مانند Bioshock 2. به نظر ما لازم و ضروری بود تا وقت بیشتری بر روی این عناوین صرف شود تا به جایگاه شایسته خود دست یابند و طرفداران را نیز راضی کنند. بر همین اساس ما دنباله این چهار بازی بزرگ خود را به زمانی در سال مالی 2010 موکول کردیم."

GTA: Chinatown Wars برای PSP تایید شد!

کمپانی Rockstar Games عرضه عنوان GTA: Chinatown Wars برای PSP را تایید کرد.
ْSam Houser در این باره می‌گوید: "ما مفتخر هستیم که این تجربه Handheld منحصر به فرد، (GTA: Chinatown Wars) را برای PSP عرضه می‌کنیم و همچنین نسخه قابل دانلود برای PSP GO را نیز در نظر گرفته‌ایم."
وی اضافه کرد: Rockstar Leeds همواره تبحر و خلاقیت خود را در ساخت بازی‌‌های Portable نشان داده‌اند و Chinatown Wars با گیم‌پلی غنی و اعتیاد آور، قدم دیگری در سری GTA است.
Jack Tretton رییس SCEA نیز درباره عرضه Chinatown Wars برای PSP گفت: "سری GTA همواره نقش مهمی در موفقیت پلتفرم‌های Playstation بوده‌اند. ما خوشحال هستیم که توانستیم Chinatown Wars را نیز به لیست بازی‌های فوق العاده PSP اضافه کنیم."
GTA: Chinatown Wars پیش‌تر برای Nintendo DS عرضه شده بود ولی فروش بسیار اندکی بر روی این پلتفرم داشت.
نسخه PSP این بازی دارای گرافیک، نور پردازی و انیمیشن‌های بهتری نسبت به نسخه DS خواهد بود و چندین مرحله جدید نیز به بازی اضافه شده است.
لازم به ذکر است که این بازی هم بر روی UMD و هم به صورت دانلود از طریق PSN در پاییز امسال عرضه می‌شود.

به نظر می رسد كه شماره July مجله Game Informer اولین اطلاعات از بازی Max Payne 3 را فاش خواهد كرد. مقداری از این اطلاعات در حال حاضر فاش شده است كه البته چندان برای طرفدارن Max Payne خوش ایند نیست.
مكس حالا بدون مو و تاس , دارای ریش بلند و معتاد به مسكن است و این اعتیاد تاثیر مستقیم بر روی گیم پلی بازی دارد. در حال حاضر مكس به جای نیویورك در سائو پائلو برزیل به سر می برد و به نظر می اید تعدادی از مبارزات در محله ها زاغه نشین این مكان صورت گیرد. گرافیك بازی بسیار شبیه Uncharted 2 است و دارای رنگ بندی زنده ( WTF !! ) و محیطی با تخریب پذیری كامل است. تمام این كار ها به لطف موتور RAGE شركت Rockstar و سیستم انیمیشن جدید انجام شده است.
اسلحه های جدیدی در بازی موجود است. Bullet Time به باز
ی برگشته است منتها این دفعه بسیار سریع تر از قبل خواهد بود. علاوه بر این بازی دارای سیستم كاور گیری خواهد بود. بازی دارای مد multiplayer هم خواهد بود. قابلیت روز و شب هم به بازی اضافه شده است. این بازی در زمستان امسال برای PC , X360 , PS3 عرضه خواهد شد.
 

مصاحبه با Famito Ueda درباره The Last Guardian

مصاحبه مجله Famitu با Famito Ueda خالق بازی‌های ICO, Shadow of the Colossus و The Last Guardian
Via IGN

در شرایطی که کنفرانس سونی در E3 امسال دارای 2 ساعت معرفی عناوین بزرگ و گوناگون بود اما برای بسیاری از طرفداران معرفی پروژه جدید Team ICO برای PS3 با عنوان The Last Guardian، نقطه عطف این کنفرانس بود. مطمئنیم که طرفداران این بازی از زمانی که تریلر در کنفرانس به نمایش گذاشته شد، پشت سرهم بدون توقف در حال تماشای آن هستند.

اما خبر خوش این است که اطلاعاتی درباره بازی از زبان Famito Ueda کارگردان هنرمند این بازی در مصاحبه با مجله Famitsu منتشر شده است.

نام انگلیسی بازی The Last Guardian است که در ابتدا طرفداران آن را Trico صدا میزدند. این بازی در زبان ژاپنی نیز "Hito Kui no Oowashi Toriko" نام گرفته. لازم به ذکر است که این سومین بازی Team ICO بعد از ICO و Shadow of the Colossus است.

"Oowashi" که به معنی Giant Eagle (عقاب قول پیکر) می‌باشد، نامی است که در حال حاضر تیم سازنده بر روی هیولای پرنده بازی گذاشته است و به دلیل اینکه فعلا ما اسم دقیق این موجود را نمی‌دانیم، عقاب صدایش می‌کنیم.

بر اساس صحبت‌های Ueda، اولین ایده‌ای که برای ساخت بازی به ذهنش رسیده بود یک موجود غول پیکر، مانند این عقاب بود. Ueda انتظار دارد تا ارتباط بین بازیکن و عقاب را کمی محوری تز از SotC طراحی کند.

همون‌طور که انتظار میرفت شما کنترل پسرک که در تریلر مشاهده کردید را در دست می‌گیرید. اساس طراحی گیم‌پلی اینگونه است که پسرک ضعیف و بدون قابلیت‌های خاصی است. در اینجاست که عقاب گیم‌پلی را تکمیل می‌کند و پسرک به کمک او از موانع می‌گذرد.

خود عقاب نیز به خاطر طراحی خاصش توجه زیادی را جلب کرده. Ueda دراین باره گفته است که عقاب با تلفیقی از اِلمان‌های طبیعی (سگ و گربه) و غیر طبیعی طراحی شده. حتما شما نیز وقتی این عقاب رو دیدید با خودتون گفتید چه موجود عجیبی! Ueda نیز این مساله را قبول دارد و می‌گوید هدف ما این است که عقاب، یک موجود عجیب به نظر بیاید و نمی‌خواهیم متعادل جلوه کند.

Famitsu به این نکته اشاره می‌کند حرکات این موجود بسیار طبیعی است. Ueda نیز توضیح می‌دهد که در بچگی از حیوانات خانگی بسیاری نگه داری کرده و این مساله در طراحی حرکات عقاب به او کمک کرده. دوران بچگی Ueda در ضمینه‌های دیگری نیز بر روی بازی‌هایش تاثیر گذاشته‌اند، ممکن است توجه کرده باشید که در ICO و SotC دیالوگ زیادی وجود ندارد که طبق گفته ایشان سکوت در این بازی‌ها از این نشا?ت میگیرد که حیوانات نمی‌توانند حرف بزندند.




Ueda درباره اینکه عقاب و پسرک چگونه همدیگر را ملاقات می‌کنند توضیح نمی‌دهد اما کمی بیشتر درباره کارهایی در بازی باید انجام دهید صحبت می‌کند. برقراری ارتباط با عقاب یکی از جنبه‌های کلیدی گیم‌پلی است و شما هر وقت که بخواهید می‌توانید به عقاب دست بزنید و عقاب نیز واکنش‌های متفاوتی از خود نشان می‌دهد. همچنین شما باید از عقاب مراقبت کنید برای مثال به او غذا بدهید یا تیرها را از بدنش بیرون بکشید. تیم سازنده سعی در این دارند که در این بخش تعادل برقرار کنند جوری که مراقبت از عقاب به یک کار عادی و روز مره تبدیل نشود.

پیشرفت و پازل ها نیز از عناصر اصلی گیم‌پلی هستند همچنین عناصر Platforming مانند خزیدن, پرش, گرفتن و آویزان شدن در بازی وجود دارد.




در Last Guardian یکی از نکات طراحی مراحل این است که شما چه کارهایی انجام می‌دهید تا از قابلیت های عقاب استفاده کنید و از مراحل عبور کنید. اینگونه نیست که شما فقط به او دستور دهید. مثلا ممکن است عقاب دستورات شما را انجام ندهد و راه خودش را برود، در اینجا می‌توانید به عقاب چیزی که خوشش میاد جایزه بدهید و او حرف های شما رو گوش می‌کند. همچنین Ueda می‌گوید طراحی عقاب طوری است که او سطح هوش بالایی ندارد و به طور مثال ممکن است در جایی که بخواهید عقاب بی حرکت بایستد تا کاری را انجام دهید، یک دفعه عقاب شروع به حرکت کند. این بخشی از طراحی بازی است.




وقتی در مورد قابلیت های Online بازی از ایشان سوال می‌شود, می‌گوید قابلیت های برای بازی در نظر گرفته است که شاید الان برای کسی قابل درک نباشد!

در ساخت Last Guardian تیم سازنده از تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای استفاده که در دو عنوان قبلی استفاده نکرده بودند. برای ساخت این بازی از فیزیک واقعی استفاده شد. Ueda صحنه ای را عقاب یک بشکه را می خورد، مثال می زند و می گوید در این صحنه از Motion Capture استفاده نشده است بلکه با محاسبات فیزیکی شامل بشکه و دهان عقاب شکل می‌گیرید.

همچین سازندگان توجه زیادی به تاثیرات محیطی از جمله "باد" دارند به طوری که جهت باد تایین می‌کند که پرهای عقاب در کدام جهت تکان می‌خورند و
هر دونه از پرهای عقاب به صورت جداگانه پردازش می شود.


آسمان در سیاهی شب لحظه ای با نور آتش بازی های مردم ونیز در جشن صورتک روشن می شود، و دوباره در تاریکی فرو میرود. در این میان اشراف زادگانی که برای جشن آمده اند با دیدن زنانی زیبا وارد جشن و رقص و پایکوبی می شوند. صدای قدم های مرموز و دلهره آوری به گوش می رسد. گویی مرگ با قدم هایش به کسی نزدیک و نزدیک تر می شود. در یک لحظه اتفاقی رخ می دهد اما چه شده؟ اشراف زادگان به دوست خود در میان ازدحام جمعیت خیره می شوند. دوستشان آرام دست خود را بر روی گردنش می برد و ناگهان سیل خون بر روی دستش جاری می شود و با افتادن بدنش چهره مرگ که صورتش را با کلاهی بلند پوشانده نمایان میشود. آری اون کسی نیست جز قاتل معروف اهل رنسانس Ezio Auditore da Firenze. ------------------------------------------------------------------- در اواخر سال 2006 نسخه اول بازی AC پای خود را به بازار بزرگ و جهانی بازی های ویدئویی باز کرد و با توجه به گرافیک، داستان و گیم پلی خارق العاده خود توانست نظر منتقدان را به خود جلب کند و رکورد فروش بسیار عالی را از خود به جای بگذارد. شماره اول بازی داستان شخصی (شما بخوانید قاتل) به نام الطیر را برای ما در دوره سومین جنگ صلیبی بازگو می کرد که خاطراتش توسط یکی از نوادگان او به نام دزموند از طریق عملیات پیچیده DNA خارج می شد. بعد از موفقیت شماره یک بازی و پایان مبهم آن اصلا دور از انتظار نبود که Ubisoft شماره دوم آن را تایید کند (که البته این بازی یک سه گانه اعلام شده است). طبق صحبت های سازندگان داستان این شماره دقیقا در ادامه شماره اول قرار دارد، لوسی با بازی Kristen Bell و آنیموس باز هم در صحنه حضور خواهند داشت.

داستان این شماره در زمان 1486 مطابق با دوران رونسانس ایتالیا در ونیز، فلورنس و توسکانی اتفاق می افتد. باردیگر شما در نقش یکی از اجداد دزموند به نام Ezio Auditore da Firenze وارد میدان خواهید شد. Ezio در یک خانواده اصیل و شریف زاده به دنیا آمده است، اما به زودی با طرح نقشه ای باعث برهم زنی و سرنگونی خانواده خود می شود تا شروع انتقام از خیانتکاران و مفت خوران شروع شود. دشمن اصلی Ezio خانواده ای ایتالیایی الاصل به نام Grimaldi است که هما مافیای ما در زمان حال می باشند. در مرکز این خانواده شخصی به نام Carno Crimlandi وجود دارد که تمام کار ها توسط او انجام می گیرد و از نیروی محافظتی بسیار نیرومندی بهره می برد. بر خلاف الطیر، Ezio یک قاتل تمام حرفه ای آموزش دیده نیست. در کل او اصلا قاتل نیست و تنها عضوی از یک خوانده تاجری می باشد. اما با شروع بازی و گرفت کنترل Ezio شما کم کم او را به سوی زندگی قاتلی پیش خواهید برد. از آنجا که در زمان رنسانس این اتفاقات می افتد، وجود شخصی مشهور و نابغه در کار ها به شما کمک شایانی خواهی کرد. آری درست حدس زدید، دانشمند دوره رنسانس لئوناردو داوینچی. داوینچی در بازی نقش کلیدی را ایفا خواهد کرد و طبق گفته سازندگاه می توان او را به دستیار مامور 007 شباهت داد. در کل شما با استفاده از ساخته های عجیب داوینچی به جنگ دشمنان خواهید رفت. وسیله مشهور پرنده داوینچی نیز در بازی حضور دارد و با ما مفتخر بودیم در گیم پلی نشان داده شده از بازی در کنفرانس سونی نحوه کار آن را ببینیم. این پرنده تاثیر بسزایی در رسیدن به هدف خواهد داشت و با استفاده از نیروی گرمایی قادر به پرواز است (مطمئنا پرواز بر روی آب های ونیز که دقیقا از روی مدل های اصلی و قدیمی ساخته شده اند تجربه ای ناب در اختیارمان خواهد گذاشت).

در گیم پلی پخش شده Ezio با کشتن یکی از افراد مضنون سریعا خود را به بالای برجی رسانده و با استفاده از وسیله پرنده بر فراز ونیز به پرواز در می آید. در حین پرواز شاهد مکان های بسیار زیبای ایتالی بودیم، میدان سان مارکوی مشهور از نمونه این مکان هاست. Ezio همچنان که در حال پرواز نگهبانان را یکی بعد از دیگری از بین میبرد با استفاده از آتش های روشن شده در سطح شهر گرمای مورد نیاز برای پرواز خود را تامین می کندو بالاخره خود را به محل مورد نظر رسانده و با فرود بر روی پشت بام محل ماموریت خود را آغاز می کند. همانند شماره 1 ، شمشیر، خنجر های پرتابی و تیغه پنهان سلاح های شما را تشکیل می دهند. اما اینبار بجای 1 تیغه پنهان دو تیغه در اختیار خواهید داشت. همانطور که در تریلر سینمایی E3 شاهد بودید به غیر این ها سلاح جدیدی به اسلحه های Ezio افزوده شده است. آن اسلحه ای تپانچه مانند است که در کنار تیغه ها پنهان شده و قادر به هدف گیری از راه دور بی باشد. اگر این ها هم برایتان کافی نیست می توانید در حین درگیری با دشمنان سلاح آنها را گرفته و بر ضد خودشان به کار بگیرید. در بازی بیش از 30 اسلحه موجود است که طبق حرکتی جالب اگر شما نسخه PS3 بازی را بانسخه PSP (جدیدا تایید شد) به یکدیگر متصل کنید 6 سلاح انحصاری به کلکسیون شما اضافه خواهد شد. در حین درگیری اگر با کمبود سلاح یا به هر نحوی با کمبود توانایی برای مقابله مواجه شدید کانال های آبی ونیز در اختیار شماست و می توانید با پریدن در آب خود را از مخمصه خلاص کنید اما متذکر شوم که این حالت باید آخرین انتخاب در فرار باشد چون مقدار نفس Ezio محدود است.

مکان های مخفی شدن دیگر همانند بازی قبلی امن نیستند، نگهبانان در حین نگهبانی دائما به این مکان ها سرک می کشند، حتی اگر شما را ندیده باشند. طبق گفته سازندگان پنهان کاری در میان مردم دیگر همانند نسخه اول مصنوعی (مخفی شدن در بین راهبین) نخواهد بود. شخصیت پردازی اینبار بسیار خوب کار شده، برای مثال شما در طول بازی قادر به خرید رزه و سلاح ؛ و نیز استخدام اشخاصی برای انجام کاری مشخص و جنگیدن در سمت شما، خواهید بود. Ubisoft Montreal از بازی اول بخوبی درس گرفته و برای تکرار نشدن مشکل نسخه اول (تکراری و تنوع کم ماموریت) بیش از 16 ماموریت مختلف را در نسخه نهایی گنجانده است. Assassin's Creed 2 اواخر امسال برای هر 3 پلتفرم 360 ، PS3 و PC منتشر خواهد شد. اکنون باید منتظر باشیم و ببینیم اینبار اجداد دزموند چه نقشه هایی را در سر می پروراندند.